diumenge, 30 de desembre del 2012

Adéu

En aquesta última publicació m'agradaria reflexionar sobre les dues assignatures de les que hem estat parlant al llarg de tot el bloc.

Quan vam iniciar el curs i em vaig adonar que tenim una assignatura anomenada GITIC, no sabia ni de què em parlaven. Quan vam tenir el primer dia de classe i em vaig adonar que era de l'aplicació de les noves tecnologies a l'aula em vaig quedar una mica parada perquè, encara que sóc jove, a l'escola sempre havíem fet servir les pissarres de guix i ja a l'ESO al més modern que havíem arribat a tenir era un projector de transparències que ens semblava d'allò més innovador. 
Ara ja fa 4 anys que treballo com a mestre de llengua de signes que fan en algunes escoles com a activitat extraescolar i ja m'he familiaritzat amb l'ús de les pissarres digitals i dels ordinadors dins de l'aula.
Gràcies a l'assignatura de GITIC he pogut descobrir programes com el Google Drive, que estic segura que utilitzaré d'ara en endavant sobretot en els treballs en grup, el Prezi i el Windows Movie Maker, que m'ha ajudat a millorar en les meves presentacions i que ho seguiran fent. També, com a futura mestre, he descobert programes com l'Scratch, que pot ajudar als alumnes a programar i a desenvolupar la seva imaginació per crear jocs nous i he pogut veure conferències, com la que l'Anna Pérez va donar la setmana de la SAE i ens parlava sobre les TIC i les TAC.
Tots aquests coneixements podré seguir aplicant-los en un futur i em resultaran molt útils, no només al llarg de la carrera, sinó quan exerceixi de mestra en alguna escola.



Gràcies a l'assignatura de COED he pogut repassar molts conceptes de batxillerat que ja tenia mig oblidats, ha estat una assignatura molt dinàmica i els treballs d'identitat i territori i la publicació digital (compartits amb l'assignatura de GITIC) m'han semblat interessants i molt útils.
De totes les publicacions que he fet jo triaria com a més destacable la que ens parla sobre la descripció, ja que aprofundeix una mica sobre el tema i ens ajuda a millorar els nostres coneixements i ens aclareix els dubtes que puguin sorgir.




Personalment, estic contenta de la feina feta i dels conceptes adquirits al llarg d'aquest semestre, no només en aquestes dues assignatures sinó en totes les altres i, això, no és més que una confirmació que estic fent allò que realment vull.

Espero que el que heu pogut llegir en aquest bloc us hagi resultat útil i hagueu pogut aprendre alguna cosa nova o, si més no, hagueu pogut trobar allò que us calia.

La meva aventura com a bloggaire no se si acaba aquí o continuarà però que ha estat una bona experiència no en tinc cap dubte.

Gràcies a tots per llegir-me!

Sara
@SaraCotado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada